رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روئینگ قهرمانی آسیا| نوروزی و زارع در دونفره سبک وزن بانوان به فینال B رسیدند

16:21 - 10 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۸۳۱۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
با برگزاری مسابقه شانس مجدد روئینگ دونفره سبک وزن بانوان زینب نوروزی و کیمیا زارعی سوم و راهی فینال B شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از روز گذشته (چهارشنبه 9 آذر ماه) با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند آغاز شد و امروز ۱۰ آذر با برگزاری دور مقدماتی و شانس مجدد مواد گروه دوم ادامه پیدا کرد.

تیم ایران نیز که در بخش بانوان و آقایان در این رقابت حضور دارد، امروز در ۵ ماده به مصاف حریفان رفتند.

تیم روئینگ چهارنفره سنگین وزن بانوان با ترکیب شکیبا وقوفی، مریم کرمی، فاطمه مجلل و مریم امیدی‌پارسا در دور تعیین خط با رقبایی از کره، اندونزی، ویتنام و چین رو به رو شدند که در پایان با زمان ۷:۱۵.۳۲۱ دقیقه پس از قایق ویتنام و چین سوم شدند. مسابقه فینال این ماده یکشنبه 13 آذر ماه انجام خواهد شد.

ابوالفضل سطوتی در رقابت شانس مجدد روئینگ تک نفره جوانان با حریفانی از عربستان، سنگاپور، تایلند و قزاقستان رو به رو شد و در پایان با زمان ۷:۵۹.۸۸۵ دقیقه پس از نماینده قزاقستان دوم شد و به فینال A صعود کرد. مسابقه فینال این ماده یکشنبه انجام خواهد شد.

زینب نوروزی و کیمیا زارعی در رقابت شانس مجدد روئینگ تک نفره و دو نفره سبک وزن بانوان با حریفانی از مالزی، ازبکستان، هنگ کنگ، تایلند و فیلیپین رو به رو شدند و در پایان با زمان ۷:۳۵.۴۰۰ دقیقه پس از نمایندگان هنگ کنگ و تایلند سوم شدند و به فینال B راه پیدا کردند. مسابقه فینال این ماده یکشنبه انجام خواهد شد.

در روئینگ تک نفره سبک وزن در رقابت گروه دوم مقدماتی با حریفانی از قزاقستان، چین و ازبکستان روبه‌رو شد و با زمان 7:22.111 دقیقه پس از نماینده چین دوم و راهی فینال A شد. محمودپور روز یکشنبه در دور فینال رقابت خواهد کرد.

نازنین ملایی در گروه دوم مقدماتی روئینگ تک نفره سبک وزن در رقابت با نمایندگان ازبکستان و هنگ‌کنگ با زمان 8:20.442 دقیقه در رده نخست قرار گرفت و راهی فینال A شد. فینال این ماده یکشنبه برگزار می‌شود.

رقابت فینال B این ماده فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: روئینگ

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *